دلم گرفت از این روزا

دلم گرفت از این روزا

 

از این روزای بی نشون

 

                از این همه دربدری

 

                از گردش چرخ زمون

 

     دلم گــــــرفت از آدما

 

     ازآدمــــای مــــهربون

 

               از اون مترســکهای پست

 

               از هم دلای هـــم زبــــون

 

 

 

تو هم که بی صدا شدی آهای خدای مهربون

 

         آهای خدای عاشقا تویی فقط دل خــــوشیمون

 

                

 

          آره دلم خیلی پره از غمــهای رنگاووارنگ

 

  ازجمله دوست دارم دروغهای خیلی قشنگ

 

 

 

                 دلم گرفت از این روزا

 

                از آدمــــــــای مهربون

 

 از تو که با ما نبودی

 

از اون خدای آســـمون

 

             

 

                 از اون خدای آسمون از اون خـــــــــــدای آسمون. . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد