کلیه اصطلاحاتی که در یاهو مسنجر استفاده می شود

حتما اتفاق افتاده در چت روم کلمه ای عنوان شود که شما مفهوم آنرا نمی دانید همه آنها را یکجا ببینید

 

 

به فکر تو هستم : Thinking Of You TOY

 

 تا دفعه بعد : Till Next Time TNT

 

 بعدا می بینمت : See You Later SYL8TR

 

 به زودی می بینمت : See You Soon

 

 می بینمت : See You CU

 

 تا آنجایی که من می دانم : Az Far As I Know AFAIK

 

 به زودی : As Soon As Possible ASAP

 

 اه خدای من : Oh My God OMG

 

 فعلا میروم : Gone For Now GFN

 

 بوسه روی لبها زدن : Kiss on Lips KOL

 

 بعدا : Later L8R

 

 دعا کردن : Fingers Crossed FC

 

 زود جواب نامه را بده : Write Back Soon WBS

 

 جواب نامه را نده : Don't Write Back DWB

 

 برای مدت طولانی بی خبر بودن : Long Time No See LTNS

 

 الان بر میگردم : Be Right Back BRB

 

 زود بر میگردم : Be Back Soon BBS

 

 بعدا بر می گردم  : Be Back Later BBL

 

 بعدا به تو می گویم : Talk To You Later TTYL

 

 از دیدن تو خوشحال شدم : Glad To See You GTSY

 

 از دیدن تو خوشحال شدم : Nice To See You Nice 2 C U

 

 دور از صفحه کلید : Away From Keyboard AFK

 

 موفق باشی : Good Luck GL

 

 فعلا خداحافظ : Ta Ta For Now TTFN

 

 خداحافظ : Bye Bye Now BBN

 

 بسه زدن و بغل کردن : Hug and Kiss H K

 

 متشکر : Thanks TNX

 

 خداحافظ  : Bye For Now

 

 سلام : Hi There HT

 

 حالت چطوره؟ : How Are You HRU

 

 چت را ترک کرده : has left the chat poof

 

 راستی : By The Way BTW

 

 از طرف دیگر : On The Other Hand OTOH

 

 پیغام الکترونیکی : Email Message EMSG

 

 رو در رو : Face to Face F2F

 

 متشکر از شما : Tank You TY

 

 در هر صورت : In Any Event IAE

 

 عجب . فهمیدم : Oh I See OIC

 

 فهمیدم : I See IC

 

 به نظر من : In My Oponion IMO

 

 متاسفم : I`m Sorry IMS

 

 برای همیشه دوستت دارم : Love You Foreve LYF

 

 دوستت دارم : Love Ya LY

 

 دوستت دارم : I Love You ILY

 

 جهت اطلاع تو : For Your Information FYI

 

 به بیان دیگر : In Othere Word IOW

 

 شوخی می کنم : Just Kidding JK

 

 پوزخند شیطانی : Evil Grin EG

 

 خنده شدید شیطانی : Big Evil Grin BEG

 

 خنده : Laugh L

 

 خندیدن با صدای بلند : Laugh Out Loud LOL

 

 لبخند : Smile S

 

 از خنده رو زمین غلط زدن : Rolling on Floor Laughing ROFL

 

 از خنده رو زمین غلط زدن : Rolls on The Floor Laughing ROTFL

 

 پیغام خصوصی : Private Message PM

 

 بوسه بر گونه : Kiss on Cheek KOC

 


 

 

 

 

  


 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد