جک و اس ام اس

دعای خانم ها : خدایا به من عشق بده تا همسرم را دوست بدارم ؛ صبر بده تا تحملش کنم ؛ اما قدرت نده که می زنم لهش می کنم

 

به یه نفر میگن چی شد مامانت مرد؟ میگه رفته بود پشت بام رخت پهن کنه افتاد . میگن افتاد مرد؟ میگه نه افتاد رو کولر ، کولر شکست افتاد . میگن خب اون موقع مرد؟ میگه نه بابا بعد افتاد رو تراس ، تراس خراب شد. میگن خب ایندفعه مرد؟ میگه نه بابا این دفعه افتاد رو سقف گاراژ سقف خراب شد . میگن ایندفعه حتما مرد؟ میگه بازم نمرد دیدیم خیلی خسارت داره به بار میاره شاید کل خونه خراب شه با تفنگ زدیمش

 

 

 

 

 

آبادانی میره بانک چک رو میگذارد رو میز میگه اینو نقدش کن. مسؤول بانک میگه ببینم آبادانی هستی؟ بارو میگه: آره از کجا فهمیدی؟ مسؤول بانک میگه: این جا جلو مبلغ نوشتی خدا تومان. ...

 

 

 

 

 

یه بار تو آبادان مسابقه تقلید صدای داریوش برگزار میشه، داریوش میاد چهارم میشه

 

اصفهانیه سربازی میره وقتی برمیگرده بابا و داداشش رو میبینه که با کلی ریش جلوی در هستند میزنه زیر گریه ومیگه من طاقت دارم بگین چی شده باباش میگه کره خر چرا ریش تراشوبا خودت برده بودی

 

 

 

ترکه میره تو خواربار فروشی میگه: نیم کیلو پنیر بدین، یارو بهش میگه: ببخشید، شما ترکین‌؟ میگه: از کجا فهمیدین؟ میگه: از لهجتون. ترکه با خودش میگه: من باید این لهجمو درست کنم. پا میشه میره خارج بعد از ده سال برمیگرده، میره همون جا میگه: آقا نیم کیلو پنیر بدین. یارو باز میگه: آقا شما ترکین؟ میگه: اِاِا... از کجا فهمیدی؟ مگه من هنوز لهجه دارم. یارو میگه: نه، ولی آخه اینجا پنج ساله که بانک شده

 

 

 

 

ترکه خودشو دار می‌زنه، بعلت ضربه مغزی می‌میره! میان می‌بینند با کِش خودشو دار زده

 

 

 

دو تا رشتی توی یه شهر به هم می رسن یکی شون خورشید رو با دستش نشون مید ه از اون یکی می پرسه این ماه یا خورشید اون یکی می گه نمی دونم منم مثل تو توی این شهر غریبه هستم.

 

 

 

رشتیه زنش حامله نمیشد, از خونه بیرونش کرد و بهش گ
تا حامله نشدی حق نداری برگردی خونه

 

 

 

 

یه رشتی به دوستش می گه:جات خالی.ر?تم خونه دیدم زنم زیر پتوست
پتو رو کشیدم .اون هم پتو رو کشید هی من کشیدم ...هی اون کشید
اونقدر کشیدیم تا پتو جر خورد .
جات خالی بود.اونقدر سه ن?ری خندیدیم !!!

 

 

 

 

میدونی رشتیا به بچه اولشون چی میگن؟ مرحمتی دوستان! به بچه دوم چطور؟ دوستان مارو شرمنده کردن! به بچه سوم؟ دوستان دیگه شورشو درآوردن

 

 

 

رشتیه زنش بچه دار می شه همه ی آشنا ها میان پیشش تبریک بگن می گه من چی کاره بیدم

 

 

 

طبق یک اصل قدیمی اگر با یک لر دعوا کردی و دیدی لر فرار کرد تو هم فرار کن چون رفته سنگ بیاره

 

 

 

 

 

یک روز راننده تاکسی لر به مسافره که شبیه ژاپنی ها بوده میگه آقا ببخشید شما ژاپنی هستید ؟ اون میگه نه بار دوم ازش مپرسه شما ژاپنی هستید ؟ بازم میگه نه بارسوم بازم میپرسه یاروه از کوره در میره میگه آره چطور مگه ؟ راننده تاکسی میگه به قیافت نمیاد

 

 

 

 

 

 

مومنان گرامی به علت سرمای شدید و صادرات گاز به بهشت؛ تا 1 هفته جهنم تعطیل میباشد؛ تا اطلاع ثانوی هر غلطی میخواهید بکنید

 

 

غضنفر داشت گریه میکرد ، باباش ازش میپرسه چته؟ میگه عاشق شدم . باباش میپرسه عاشق کی شدی؟ میگه هر کسی که شما صلاح بدونین


 

دست دست . . . . . . دستا شله . . . . . . آهان بیا . . . . . . ماشالا دست دست . . . . . . . طرح شادسازی مشترکان تلفن همراه

 

 

 

اگه من لیلی بشم تو مجنون میشی؛ اگه من شیرین بشم تو فرهاد میشی؛
اگه من نرگس بشم تو سام میشی؛ ولی اگه من هوا بشم تو عمرا آدم نمیشی

 

 

بسوزد خدمت سربازی که سوخت جیگرم دوست دخترم مادر شد و من هنوز پسرم

 

 

 

 

 

 

تصور کن شلوار بچه ۶ ساله رو پوشیدی, حس میکنی چقدر تنگه, دلم برات همون قدر تنگ شده

 

 

 

 

به غضنفر میگن میدونی چرا غواص ها به پشت میپرن تو آب؟ میگه چون اگه به جلو بپرن میوفتن تو قایق

 

زغال قلیونتم, میسوزم تا بسازمت

 

 

 

 

۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ این شماره ی پینوکیو ست زنگ بزن ببین چطور آدم شد شاید تو هم بشی



 

 

 

 

 

غم انگیز ترین اس ام اس سال: ......................... موجودی حساب شما به پایان رسیده است, لطفا جهت انجام تماس, موجودی حساب خود را افزایش دهید

 

 

نظر یادتون نره

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ

از این شعرات بازم بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد